Perjalanan Penang-KL-JB sejauh 1,600km!

Dua tiga bulan lepas dok mengadu otak dah tepu. Katanya dah tak boleh duduk diam sebab dah lama tak bercuti. Masa cuti raya cina baru ni aku tak kemana pun, masa dihabiskan untuk kerja, kerja dan kerja.

Lepas pada tu, aku dan wife dok plan nak bercuti dekat mana. Kira dan plan, maka jadi la percutian kami di Kuala Lumpur dan Johor Bharu. Percutian kami hanya 4 hari 3 malam yang sangat memberi 1001 makna dalam hidup kami.  Continue reading “Perjalanan Penang-KL-JB sejauh 1,600km!”

Seminggu di Memmingen Germany

Salam,

Akhirnya aku sampai jugak di Memmingen, Germany untuk seminggu. Tujuan aku datang sini adalah atas urusan kerja. Buat masa ini, dah 4 malam aku kat sini.

So far, alhamdulillah.

Quite busy since I arrived here. But nevertheless, just wanna share with you my apartment in Park Hotel.

image

Typical German room and water heater

image

My room. two single bed. but I stay alone

image

got bar, if wanna cook something

image

as well got bar and dining table

image

TV and workstation

image

Bathroom

image

Nice bathroom

image

window

So, 1 week stay here cost me around 100€. I dont care about it. I dont pay it. Hehehe.

So later I will share again here ;-)

Posted from WordPress for Android
Powered by Samsung Galaxy Tab