Tuesday, September 30, 2008

Hujan.. Hujan.. Hujan..

Pagi ni merupakan pagi yang terakhir untuk umat Islam di Malaysia bersahur.. Kini, kenangan 29 hari yang lalu bersahur dan berpuasa menjadi satu catitan baru dalam diari hidup kita.

Sejak dari semalam, Luth tengok hujan rahmat tak berhenti-henti mencurah seperti bukak air di paip. Alhamdulillah lah, Allah beri kita nikmat untuk berpuasa dan seterusnya memberi kita satu hari yang begitu bermakna, iaitu hari raya.

Allhamdulillah.. Syukur nikmat kepada Allah memberi kita peluang untuk berpuasa..
Dari semalam sampailah pagi ini, hujan rahmat tidak berhenti lagi. Esok janganlah hujan macam ni..
Adui,, nanti hilanglah nikmat nak beraya kalau hari hujan.. 

Ya Allah, Kau berikanlah kami nikmat dan kelapangan kepada kami untuk beraya esok dengan lancar dan tenteram.. AMIN..

Happy Birthday to you!!!

Happy Belated Birthday to My Bro 
Mohd Shukri bin Suib
Teacher at SMT Kuala Kangsar
31 years old
25/09/1978

and Happy Bithday to my classmate
Muhammad Nur Rifandi 
Politeknik Seberang Perai Student
19 years old
30/10/1989

May Allah Bless you'all..
Sorry my fren, l'am busy rite now..
After or on raya, Insyaallah i'll update my blog..
A lot of stories i want to share with u'all..
so, keep visit my blog :P 

Sunday, September 28, 2008

[Updated] Thanks Semua!

Posting kali ni Luth khaskan untuk member-member yang memberi kad-kad raya, anugerah ataupun penghargaan. Thnkx ya semua..



Cik Annurain, 30 June 2009


Encik Meo188, 12 Julai 2009



Award dari AinurFarhanah 19/6/2009

Award Dari Daus 18/6/2009

Award dari Adik Fara Comey 30/12/2008

Award dari Api Golek
29/12/2008



Kad Maal Hijrah :
Kad dari Cik Cacen (Ahad, 28/12/2008)
Khairil Afzal (30/12/2008)

Penghargaan dari Cik Cempaka (Sabtu, 19hb Dec 2008)



Penghargaan dari Papa Hitam (Khamis, 18 Dec 2008)




Penghargaan dari Kak Tirana
Poem dari Cik Ixora

We need friends for many reasons, all throughout the season. We need friends to comfort us when we are sad, and to have fun with us when we are glad. We need friends to give us good advice,We need someone we can count on, and treat us nice. We need friends to remember us once we have passed, sharing memories that will always last.
Spread the poem of friendship....
First blogger award dari bloggers tegar, Zara.. Yuhu.. Arigato..
Semalam Luth dapat Award dari Cik Farah Fafau.. Thnkx ya.. Ayoo, bikin susah-susah saja..
Hari ni Luth dapat award dari blogger hebat, bro Tin Kosong.. Lawa tol award dia, Leh gerak - gerak lagi tuh.. (26/10/2008)
(28/10/08) Award Lagi dari Kak Sharifah Zara!! Thnkx ya.. Baru ja balik cuti, bagi lagi award noo.. Rajen eh hang Zara.. Thankx.. Visit Zaras's Blog

Award dari DadyCool (30/10/2008)
Luth dapat 2 award.. Yang baru dan yang lama.. Thanks ya kepada Kak Jaz dan Ochie kerana susah susah bagi eh.. (18/11/2008)


blog Ochie ~ Warisan Alam
blog Kak Jaz ~ Mizz Jaz's Corner
Waduh waduh.. Rajin bangat la korang.. Rajen tol bagi award kat Luth.. Sebak rasanya (haha.. tipu je) Terima kasih ya..

Award pertama dari Encik Dot BlogSpot Dot Kom.. Baik Tol.. Terima Kasih ya Encik..

Award kedua dari Cik Pijah kita.. Dia tengah mood ok tuh.. Happy memanjang dia eh.. hehe.. Thankx ya Cik Pijah.. (22/11/2008)

Award 25/11/2008
The Best Blog EVER dari Sis Ixora
Ehem, Blog Luth nih tak la se glammor blog Kak, Belog nih besa - besa saja.. Anyway, thanks ya kak, award nih pon canteks..

Award Kedua
Friendship - Kak Azza
Kak Azza nih memang terkenal dengan award-award lagu ni.. Baik hati betul dia bagi award.. Haha.. Pemurah betol.. Nanti kak, bagi la RM ke, USD ke tak pun belanja makan.. Cukup la.. Thanks ya kak..
Award Ketiga
Award nih datang dari Miss Fateen .. Dah lama da dia bagi award nih, Luth ja yang tak amek lagi.. Terima kasih daun keladi.. Fateen nih adik kepada Classmate Luth, Unie masa kat sekolah King Edward dulu.. Fateen, nanti kalau dah balik Taiping, bagitau abang k.. Nanti abang belanja makan tau..

29/11/2008
AWARD OSCAR DARI DADDY COOL
Wow.. Luth dapat berjalan - jalan di kapet merah Daddy Cool.. Syioknya.. Huhu.. thanks ya Daddy.. Gua hargai awardmu ini.. Video tak dapat nak amek la, ada sikit sibuk la.. Huhu..
OLE - OLE DARI ENCIK FQ88
Bang Fq kita nih dia baru balek dari Ganu.. So, dia ada bagi Penyu kat member - member dia..
hehehe.. syiok r tuh.. Selamat bercuti.. Luth tak sampai lagi Ganu.. Sian kat Luth kan..
AWARD DARI ZAHIRAH MUSTAFA

Ehem - Ehem, semalam Luth dapat award spesel dari Untie Lin
Clik here to visit Untie Lin's Blog
Award nih memang manis pon.. Comel jer.. hehe.. Terima Kasih daun keladi kapada Untie Lin, seorang ibunda pengajar di SMT Seri Manjung Perak. Dia fowardkan Award nih kat Luth sebab i'am salah seorang Ex Student Teknik.. Pape pon, Arigato..

Award dari Cik Liza (5/12/2008)




KAD RAYA PUASA 2008










Kad Raya Pertama dari Muhammad Ihsan
Kad Raya kedua dari Bloggers Mieza
Kad Raya ketiga dari Farina Jaafar

Kad Raya keempat dari Untie Lin
Kad Raya kelima dari Faqih
Kad Raya keenam dari Cik Ratu

Kad Raya ketujuh dari Ubey

Kad raya kelapan dari Brader dari Mesir..

Kad Raya kesembilan dari Chengazrin

Kad Raya kesepuluh dari Cybernatic Mind

Kad Raya kesebelas dari Jitgha Bloggers

Kad Raya ke duabelas dari octachoron

Kad Raya ke tigabelas dari Azmie
Kad Raya ke empatbelas dari Syafiera

HIMPUNAN KAD RAYA HAJI









Kak Azza yang balik kampung awal.. Thanks
Cik Manis yang sentiasa Manis.. Terima Kasih
Kad Raya dari Lepidop Tera
duit raya sekali:

Kad Raya daripada Ahnaf Ilmi
Kad Raya dari Adeq
Kad Raya dari Ihsan
Kad Raya dari Adek Fateen

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram