Lawak : Laki merajuk

Seorang laki yg pendiam tetiba merajuk...Dah 3 hari tak bercakap ngan
bininya...Suatu ptg bininya pun bertanya;

Bini: Kenapa U?
Laki : uhhhhh!!luat! !!
Bini: Pasai i kuar pergi kedai tak bagi tau u ker?
Laki: Tak!
Bini: Pasai mak bapak i datang ngan adik2 tinggal sampai 2 minggu ker?
Laki: Tak!
Bini: Pasai keter U, i bagi pancit ker?
Laki: Tak


Bini: Err!pasai i amik duit u RM10,000 tak bagi tau u ker?
Laki: tak!
Bini: Pasai i tak iron baju u ker?
Laki: Tak
Bini: Pasai i tak pernah masak kat u selama nie ker?
Laki: Tak!
Bini: Pasai i selalu suruh u beli lauk bungkus ker?
Laki: Tak!
Bini: Pasai i tak nak anak ker?
Laki: Tak!
Bini: Pasai u kena basuh baju kita ker?
Laki: Tak!
Bini: Abis tue???awat nie???
laki: Err! Naper u dah bulih semayang tak cakap i pun!...
Bini: ???????

Ha Ha ha.......... .....!!!

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

6 comments:

  1. kah..kah..kah.. lawak ler.. luth.. maksud mendalam tu tau..

    ReplyDelete
  2. muahahaha..
    sengal je laki die...
    ni kes sangap dah ni..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha mmg maksud dia mendalam abis nih....kureng punya laki....cakap je la mau b**t p****k haha aper la dia nih....ader gak ker somi sestri camgitu hahaha....

    www.afeazd.co.cc

    ReplyDelete
  4. ahhahha...

    adehhh kalo ada laki mcm ni.. memang best sungguh... hahah.. suma dia x kisah.. melainkn pasal semayang jer.. ehem.. adakah lagi laki mcm ni zmn skrg erk.. :D:D:D

    ReplyDelete