Thursday, October 16, 2008

oh.. sakit hidong!!

 
argghh. pagi tadi aku takleh nak mangon pagi.. Kepala berat.. Semalam sakit idong gilew.. Selsema tahap dewa naga betol.. Asyik meleleh jew cendol kat idong nih..
Pagi tadi Luth gagahi jugak antaq adik g skolah.. Dah takde sape nak antaq adik, ayah Luth pegi antaq adik pompuan Luth (Syafiqah) , dia PMR.. So kena antaq awal la g skolah.. Dalam dok larat-tak larat, Luth g jugak antaq adik laki (Syafiq)
Lepas je break1st, Luth sambong tidoq.. Tak larat dah nih..
Tapi lepas jew Luth mangon, dalam kul 1130 gitu, rasa better dari pagi tadi.. Urm, japg nakg amek adik plak kat skolah, kul 1..

Laptop yang ada kat hujung katil menjadi teman Luth masa demam.. Dah tak larat nak wat pape, mengadap laptop.. Na tidow memang tak leh lena dah..

Lepas je Luth g amek adik, Luth bersiap nakg klinik plak.. Nakg amek ubat & MC.. Sehari ari nih Luth takg kelas.. Msti banyak subjek yang tertinggal.. Mesti ada quiz yang tak buat.. Adoi..

Kul 2 Luth bergegas ke Perda untuk bank-in duit Sephia yang Luth pinjam. Lepas balik dari Perda, singgah sat di Petronas Tanah Liat, boh minyak & beli air.. Rasa pelik lak ari ni .. Besa boh minyak RM25 tak sampai 10 liter, tapi arini boh RM25 dapat 10.8*** liter..

Baru ku ingat, harga munyak suda turun.. Kuikuikui.. Alhamdulillah.. Jimat sket duet aku.. Lepas je balik dari jumpa doktor, makan teros ubat.. Tak sampai 1/2 jam, mabok terus dan lena sampai la sekarang ( 9 pm )..

Walaupun Luth tidow lama, tapi still ngntok lagi.. Kuat betol la kesan ubat..

4 comments:

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram