oh.. sakit hidong!!

 
argghh. pagi tadi aku takleh nak mangon pagi.. Kepala berat.. Semalam sakit idong gilew.. Selsema tahap dewa naga betol.. Asyik meleleh jew cendol kat idong nih..
Pagi tadi Luth gagahi jugak antaq adik g skolah.. Dah takde sape nak antaq adik, ayah Luth pegi antaq adik pompuan Luth (Syafiqah) , dia PMR.. So kena antaq awal la g skolah.. Dalam dok larat-tak larat, Luth g jugak antaq adik laki (Syafiq)
Lepas je break1st, Luth sambong tidoq.. Tak larat dah nih..
Tapi lepas jew Luth mangon, dalam kul 1130 gitu, rasa better dari pagi tadi.. Urm, japg nakg amek adik plak kat skolah, kul 1..

Laptop yang ada kat hujung katil menjadi teman Luth masa demam.. Dah tak larat nak wat pape, mengadap laptop.. Na tidow memang tak leh lena dah..

Lepas je Luth g amek adik, Luth bersiap nakg klinik plak.. Nakg amek ubat & MC.. Sehari ari nih Luth takg kelas.. Msti banyak subjek yang tertinggal.. Mesti ada quiz yang tak buat.. Adoi..

Kul 2 Luth bergegas ke Perda untuk bank-in duit Sephia yang Luth pinjam. Lepas balik dari Perda, singgah sat di Petronas Tanah Liat, boh minyak & beli air.. Rasa pelik lak ari ni .. Besa boh minyak RM25 tak sampai 10 liter, tapi arini boh RM25 dapat 10.8*** liter..

Baru ku ingat, harga munyak suda turun.. Kuikuikui.. Alhamdulillah.. Jimat sket duet aku.. Lepas je balik dari jumpa doktor, makan teros ubat.. Tak sampai 1/2 jam, mabok terus dan lena sampai la sekarang ( 9 pm )..

Walaupun Luth tidow lama, tapi still ngntok lagi.. Kuat betol la kesan ubat..

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

4 comments: