Kisah Mat Rempit

Pada suatu hari, seorang mat rempit yang aktif dalam perlumbaan haram telah mendapat habuannya. Kemalangan itu begitu ngeri hingga sebatang besi telah tercucuk di kepalanya. Menurut doktor, jika besi itu tidak mengenai otak, pelajar itu mempunyai harapan untuk diselamatkan.
 
Mendengar penjelasan doktor itu, bapa berkenaan berkata: "Dia akan selamatkerana besi itu pasti tidak dapat mengenai otaknya."
 
Doktor yang kagum dengan keyakinan si bapa ini terus bertanya: "Bagaimana pak cik boleh begitu yakin, hingga perkataan Insya'Allah pun pak cik tak sebut?".
 
Sampuk si bapa: "Masakan besi itu boleh mengenai otaknya kerana dia memang TAK ADA OTAK, kalau dia ada otak, tentu dia tak buat kerja gila lagi merbahaya ini, buat abis duit aku jer anto belajor!".

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

20 comments:

  1. hahahhaa...
    lawaklah LUTH!!! di mana la ko pungut cita ni.. hakhakhak

    ReplyDelete
  2. pandai juga si bapa buat kelakar.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. ceit..mat rempit jgk se0rang yg pandai..jgn pandang rendah k...hik3...

    http://bdfabregas.blogspot.com/2008/12/mat-rempit-engineer.html

    ReplyDelete
  4. ternyata anda pintar dalam menulis cerita humor

    ReplyDelete
  5. memang baguih si bapak tu.. si anak memang takder otak.. kalo der.. tak kan uat koje gile tu.. hohoho..

    ReplyDelete
  6. hahah...lawak sungguh...
    ni kalau bg mat rempit baca nih mesti takkan merempit lagi..
    :)

    ReplyDelete
  7. sempat lagi buat lawak si bapak tu? yang pegi belikan anak tu motor buat apa? dh tau anak suka merempit. bapak pun mungkin sama je... muahahaha

    ReplyDelete
  8. bagus pakcik itu...

    dia sangat redha akan ketentuannya...

    hahaha~

    ReplyDelete
  9. heh..heh..heh.. betul gak kata bapak budak tu ya

    ReplyDelete
  10. hAAah
    seb bek mak aku antaq bg ngaji ckop2...

    sbb aku bkan mat Remp-It

    hahaha

    ReplyDelete
  11. hahaha.. betul gak ayah dia tu! mmg xdak otak tul bdk tu! hehe.. lawak yg best! ahakz..

    ReplyDelete
  12. sian ko kondem mat rempit nih...
    dorg pun ade otak dan perasaan laa...haha

    ReplyDelete
  13. keh keh keh...
    gelak guling-guling...
    *memang tadek otak... bapak die pon
    paham


    Kreuger®

    ReplyDelete