Tuesday, March 31, 2009

Itu Ini Itu Ini

Dah nak masuk tiga bulan, aku dan dia masih lagi dalam situasi yang sama. Sabar. Sabar. Itu merupakan keyword yang aku gunakan pada setiap hari.

Terima kasih kepada dia yang sanggup menemani aku tika saat ini. Aku amat menghargai kawan yang baik seperti kamu. Aku amat menghargai. Kalau kamu berkawan denganku pada masa ini atas dasar simpati, pls tinggalkan aku dan jika sebaliknya, aku berterima kasih.

Tapi, sampai bila keadaan ini akan terus berlaku? Sampai bila? Tempoh enam bulan akan berakhir lebih kurang dua bulan lagi. Aku harap, selepas tempoh enam bulan ini, dia akan kembali seperti biasa. Itu harapanku.

11 comments:

  1. luth, dalam soal hat dan perasaan ni sememangnya kena banyak bersabar...sabar mcm akak ni..hehe..apapun akak harap siapa pun yg ada di hati luth..orang tu yg terbaik buat luth, hidup mesti diteruskan ok?

    ReplyDelete
  2. skrg = simpati.
    lama2x = makan hati.

    "Itu harapanku" = fie, kite mampu merancang. Allah tentukn sgalanya.

    tapi...segalanya MUNGKIN!!

    apa2 blaku, fie igat "keyword" fie n redha k =)

    ya doakn yg terbaik. Amin.

    p/s:mmg xsuke tgok fie sedeh. life must go on. smile ^_*

    ReplyDelete
  3. lawa jeket
    mcm penah pakai je
    haha


    rilex²...
    2-3 bulan lagi abeh la

    ReplyDelete
  4. selain bersabar Luth ko kena bersedia menerima apa jua keadaan samada baik ataupun tidak.

    Kalau akhirnya baik... ko syukur.

    kalau tak baik... ko syukur... ada hikmahnya.

    :)

    ReplyDelete
  5. Apapun...
    Akak doakan yang TERBAIKlah Luth tuk hang...
    Aminnnnn.....

    ReplyDelete
  6. Salam..

    S = Susah nak dapat..

    A = Apa yang susah nak dapat..??

    B = Banyak tanyak pulak..

    A = Apa lar ko nih, jawab jer lar..

    R = Relaks...

    ReplyDelete
  7. relaks nad coolz...

    senyum selalu...insyallah senyum tuh akan menceriakan ari2 yg seterusnya...

    insyallah...anda senyum, anda ceria, org laen gembira!!!

    ReplyDelete
  8. Jangan berputus asa...

    Pasti ada pengakhiran dlm sebuah penantian...

    :D

    ReplyDelete
  9. dia??????
    saper dia yg second 2 nk tau leh...
    ha3..
    fie yg chubby lgi menawan...
    :P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram