Bye - bye Penfabric!

Alhamdulillah, berjaya sudah Luth menempuh cabaran dan dugaan semasa melalui latihan industri yang diwajibkan oleh semua pelajar politeknik. Alhamdulillah, ia berjalan dengan begitu lancar sekali, tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah, rasa syukur ke hadirat Allah kerana memberikan peluang kepada hambanya mengecapi nikmat ini.

Lepas sudah enam bulan belajar ilmu baru, diharap ilmu tersebut akan dapat digunakan di bidang yang lain pula dan moga - moga, Luth dapat meneruskan pengajian diperingkat yang lebih tinggi lagi. Terima kasih kepada warga syarikat Penfabric Sdn Bhd Mill 4 kerana memberikan kerjasama yang begitu baik dalam menjayakan misi latihan industri disana.

Walaupun diberikan elaun yang agak "berpatutan", Luth tetap bersyukur kerana kerja yang kami buat bukanlah seperti mencurahkan air didaun keladi, tak la sia - sia sangat. Adalah juga belanja buat menampung kehidupan seharian.

Pada hari Sabtu yang lepas, Luth ada buat sedikit makan - makan bagi menghargai abang - abang di Mechanical Dept tu. Ada la sikit jamuan yang mampu dilakukan, almaklumlah kan, kami ni student je, tak mampu nak buat dinner besar - besar dan gempak. Itu pun sudah memadai dan terima kasih kepada anda yang mana hadir ke jamuan pada malam tu.

Mereka yang tak hadir pada jamuan malam tersebut, Luth ajak bertanding bowling sebagai ganti sebab mereka tak dapat hadir jamuan tu. Terima kasih juga diucapkan kepada  anda, Abang Rani dan juga Abang Fauzi.
1001 dugaan dan cabaran telah ditempuhi dalam tempoh enam bulan pada tahun 2009. Alhamdulillah, Luth dapat menghadapinya dengan tabah. Alhamdulillah.

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

24 comments:

  1. Salam..

    Alhamduillah..Semoga semua yang dipelajari dapat dimanfaatkan..

    ader typo di situ..dapat di kesan..

    "Lepas sudah enam bulan belajar ilmu baru, diharap ilmu tersebut akan dapat diguankan di bidang yang lain pula dan moga - moga "

    wahh..!! gitu..!!!

    ReplyDelete
  2. dah abes praktikal..jangan lupe contact dieorg..mengeratkan silaturahim...

    mane tau leh dapat keje pasni..hehe...

    ReplyDelete
  3. Dilot > keje situ? Tak kut.. 20x pikir nak keje situ..

    ReplyDelete
  4. elaun yang agak "berpatutan"

    mcm best je dgr

    ReplyDelete
  5. hoho. tahniah beb. mane pakcik yg mrh2 ko tuh?

    ReplyDelete
  6. owhhh dh tamat latihan industries yer..Penfabric? our customer tu.. :D

    ReplyDelete
  7. yeah..luth dah abis pratikal..
    muka luth..cam suci murnie ..je..hehhehe..teruskan usaha ye luth.

    ReplyDelete
  8. acara bowling sebagai hadiah perpisahan...best...

    ReplyDelete
  9. habis sudah
    pasni kembali sperti sedia kala
    neway good luck fie
    1year to go..




    wah! mmg galah la luthfi ni
    kening totap mantain!

    ReplyDelete
  10. patut bersyukur sebab dapat elaun yang 'berpatutan' tu. ada yang x dapat walaupun praktikal di tempat swasta dan tip top.

    ReplyDelete
  11. bez lorh ley men boling..
    tahnaiah bro ko da abes prktikal..

    tgk gambar cm x caye plk umo ko br 20.hehe

    ReplyDelete
  12. Walaweiiiiiii

    Taniah buat Lu.....
    Mesti ada adegan AIR MATA JANTAN hehehehheheheh.....

    Lu bertuah dapat kekaan dan Company yg sporting macamnih.!!!!

    PANFABRIC SDN BHD......memang Walaweiiii!!!!!

    Tahniah!!!

    ReplyDelete
  13. luth mude gile..hehehe..pasni nak keje ape plak bro??

    ReplyDelete
  14. Haah ek.. Luth muda tuh.. Baru perasan.. Hehe.

    Anyway, keep on the good work! :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah dan alhamdulillah..dah selesai...moga Luth terus bersemangat untuk berjuang selepas ini

    ReplyDelete
  16. Salam..
    wah,die da abis practikal..
    mudew lagi upenya kamo nih..
    ku igtkan kamo sdah bekeja gitu..
    ahaks.
    nyway,tahniah luth,teruskan perjuangan ya...

    Moga ALLAH merencanakan yg terbaik buat kamo..ahaks

    ReplyDelete
  17. tahniah dik...
    (^_^) tinggi nyer kamoo...hehhehe

    ReplyDelete