Chi's Sweet Home : Anime Terbaik untuk Pencinta Kucing

 
Luth betul betul tertarik akan jalan cerita anime nih.. Memang best! Chi's Sweet Home mengisahkan kehidupan seekor kucing liar yang kehilangan ibunya ketika berjalan-jalan. Apabila Chi kehilangan ibunya, Chi pergi ke sebuah padang permainan berdekatan lalu menangis teringatkan ibunya. Kemudian, dia terserempak dengan seorang budak lelaki yang jatuh dihadapannya dan lalu budak tersebut mengambil Chil dan Chi dipelihara oleh keluarga budak tersebut. Chi, seekor kucing yang malang.. [tak rugi baca posting nih]

Chi pada mulanya tidak sesuai tinggal bersama manusia pada mulanya agak ganjal dan takut pada isi rumah keluarga tersebut. Kisah ini memang lucu. Perasaan Chi ditonjolkan dalam setiap episod Chi's Sweet Home.Cerita ni asalnya daripada manga dan dijadikan anime oleh Tokyo TV
  
 
Nah Luth sertakan Chi's Sweet Home Episod 01
Tengok, Jangan tak tengok k! 
 
Kepada member-member yang tak pernah lagi tengok anime Chi's Sweet Home, boleh dapatinya disini... Jom tengok Chi...

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

14 comments:

  1. uhuk.. xminat anime.. tp sweet gark ler sinopsisnya :D

    ReplyDelete
  2. Huaaa..luth melayan anime rupanya..cerita kucing lagi...Nanti ada masa boleh tengok sbb kak tirana pun suka kucing.

    ReplyDelete
  3. Fie & Zara >> Tengok la.. best.. tak rugi nengok.. tak boriing.. syok tengok telatah kucin tuh..

    Ien >> Try tgk dulu.. xtgk g xtau r..

    Zhoe Wynz >> Lupa nak cakap.. wt masa nih xde subtitle g r.. English ada kot.. tp kena carik r..

    ReplyDelete
  4. haha<-kami xpaham bhs kucing.
    luth terer ar bhs kucin2 neh..hehe

    ReplyDelete
  5. kakchik punya versi bahasa Arab, al-Qittu al-Da'ah (the lost kitten).
    ceritanya lebih kurang sama cuma adalah ubah-ubah sikit.
    best ceritanya, lagu tema pun sedap.

    ReplyDelete
  6. pijah >> aLA..tengok dan paham dah la.. kate kat orang macam tuh lak.. pe la pijah nih...

    Kak Chik >> Apa tajuknya kak chik? nak jugak tengok citer tuh..

    ReplyDelete
  7. Bro aku dah donlod CS3 dari syok...tapi takleh exract, file corrupt

    ReplyDelete