Panda oh Panda!

Panda-panda... Jom kita tengok panda.. Comey gilew...


Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

9 comments:

  1. Dik..Gambar ni diambil kat mana? Rasanya kat Malaysia tak ada panda.. Kalau ada dah lama kak tirana amik bela sekor..hehehe..comel sangat..

    ReplyDelete
  2. woit... sekoq brapa? nak bli letak dalam bilik... hahahaha...

    ReplyDelete
  3. KAK TIRANA >>
    Adala.. Dapat melalui email.. Kalau kak nak bela, pegi la amek kat China..

    LAN >> tak juai kira ekoq..
    juai kira sekilo rm5 je.. kehkehhkeh..

    ReplyDelete
  4. ohohoho~
    best..comey nya..hahaha~..~

    ReplyDelete
  5. alah comey nye dia tgh icap botol susu tu... ishh kalau lah leh bela.. dh lama nyor bela..

    ReplyDelete
  6. perghhhhh...kalau ada jual, gua beli borong bebbb.

    salah satu impian CM ialah memeluk panda....tapi sampai sekarang impian tu tk kesampaian lagi...huhuhuhu

    alooooooo...saper2 nak banjer CM pi negeri China ??????

    ReplyDelete
  7. WAAAAAA!!!!!!!!!!! COMEL!!!!!!!!!!!!!!!! SUKA!!!!!!!!!! [meroyan sekejap]

    impian saye pon nak peluk panda! please, xde sape ke nak sponsor kite gi china?? huhuhu

    panda sgt comel. that's y daku sangat2 gilakan binatang ini...:D

    ReplyDelete
  8. gile comel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    muah muah...rase nk picit kuat2,,...w/pon aku laki....

    ReplyDelete