Selamat ke tak ha??

Anda sudah pasti akan memastikan kenderaan anda dalam keadaan selamat dan tidak hilang bukan? Kalau nak safety sekalipon, janganla buat lagu ni.. Malu sangat aih.. Klik 'baca lagi' untuk selanjtnya.. hehehe...

 
yang ni mamang selamat.. Kalau orang nak curi la kan, mesti pening punya mau bukak.. Hahaha.. Nak try?

 
Salah satu pencegahan awal.. Kita mangga kan pintu.. Lagi best.. hahahha...

 
Kalau korang kurang mampu nak rantai stereng macam gambaq kedua tadi, wat gini pun dah memadai kan.. hahahha...


 
Hah.. Kalau rim sukan kereta anda mahal sangat dan takut dicuri.. BuAt macam nih.. Gerenti takkan hilang, melainkan perompak tuh potong rantai besi korang..




Apa yang Luth post kan kat sini adalah salah satu langkah keselamatan untuk kereta anda.. Nak try? Pikir dulu sebelum buang!

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

3 comments:

  1. mak oi..apahai suma pakai pedai ayam..hakhak. gila ke hape.tapi yg paling antik yg ijau tu la. ngeee~~

    ReplyDelete
  2. iiiiii
    mesti slah 1 ni kete awk kn/
    heheheheh

    ReplyDelete