Friday, November 21, 2008

16 November : Round Three and The Last

Alhamdulillah..Akhirnya, majlis kenduri perkahwinan abang Luth yang ditetapkan pada 16 Nov yang lepas berjalan dengan lancar dan sempurna.. Majlis bermula seawal jam 1130 pagi dengan bacaan yasin, tahlil dan doa selamat yang dihadiri oleh jiran tetangga dan ahli masjid..

Tema yang dipilih ialah warna HIJAU! Haritu kat rumah pengantin perempuan depa pakai warna merah hati, tapi yang belah kami warna hijau!

Katering Pantas diambil sebagai penyedia makanan pada majlis kenduri di rumah Luth.. Untuk pengetahuan anda, Katering Pantas merupakan katering no 1 di Bukit Mertajam! Memang best.. Masakan depa memang sedap.. Ramai orang puji..

 
  
  

Pengantin sampai! Tepat pukul 115pm, pengantin sampai di perkarangan rumah Luth.. Kesian tol la kat pengantin kita.. Pengantin kena drive sendiri dari Taiping ke Bukit Mertajam.. Alahai..
Terima kasihla diucapkan kepada classmate Luth.. Depa mai ramai - ramai.. Puas depa makan.. Ha.. Luth siap suruh depa makan kenyang kenyang..
 
 

 Urm.. Luth tak banyak sangat ambik gambar hari tu.. Bz.. Sibuk.. So.. yang nih je yang ada.. Gambar yang boleh Luth share ngn kawan-kawan.. Memang best.. Waktu jamuan makan di Pulau Pinang ialah 12tgh ~ 6 ptg..
Gambar kiri : Mat dan aweknya.. 
Gambar Kanan: Adik Pikah, Cik Sephia, Cik Minah Kelabu dan Apam
Terima Kasih daun keladi kepada semua adik beradik dan sahabat handai kerana meraikan perkahwinan abang Luth, sekarang ni bolehla pasangan pengantin baru tuh pergi berbulan madu.. Dua dua cikgu, sekarang nih dah cuti sekolah.. Syoklah depa..
SEKIAN
Photobucket

9 comments:

  1. whuaaaaaaaaa.. cantiknya.. tema pengantin ni.. hemm jeles oo.. huhu.. eh mana dak nama luth kat gmbr ni.. kikiki...

    busy sakan yer dia.. ahakss

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan

    cantik gambar tu ...
    kaler hijau lak...

    kite exchange link ..hope tak kisah yek

    ReplyDelete
  3. wah..ijao... cantik ler.. alahai kesiannya pengantin kena drive.. takde driver ke..sib baik selamat..

    ReplyDelete
  4. Wahhhhh warna kesukaan ku HIJAU !

    Cantik...mesti meriah majlis tu ye Luth...

    Sampaikan salam kpd pengantin baru itu.... :D

    ReplyDelete
  5. bila kau nak kawen Luth??

    bleh aku pi tengok...

    hik3~

    alamat2 bro~

    ReplyDelete
  6. ya kelembutanku..

    maaf tak berkesempatan nak datang, tapi insyaallah, sem depan kalauku mengikut teman2 ke bukit bendera, akan ku koling2 suruh kamu blanja pikza.
    ;p ;p

    ReplyDelete
  7. siannya kene drive sendri raja sehari tu...
    tu dah jadi drebar sehari dah tu...
    huhu..

    erm, nk komen sket...awat gambar hang coley sgt...
    besar lagi musti nmpk lagi hensem kan??
    lagi cun...
    ttu jer...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram