Friday, December 26, 2008

32 comments:

  1. waa..dapat adiah akhir tahun. ngee.. hehe..thank u so much luth! all da best. LI cane? huhu..aku nak masuk tdo da ni..da pukul 2 pagi..salam...nunite

    ReplyDelete
  2. ish ...
    igt ko dpt award td ...
    anw , thank u so much ...
    nnt ak wat sticky mode entry utk award nih ... haha

    ReplyDelete
  3. oh...nama kita tak tersenarai..dan tahniah kepada yg menerima...

    ReplyDelete
  4. huh ingatkan tak layak td..tengok last2 point tu, ade gak hadiah utk followers..hehe thx!

    ReplyDelete
  5. Wahhhhh..bestnya dapat award lagi..hehehe..thank you so much...

    ReplyDelete
  6. TQ²³.....huhuhuhu ujung² tahun nih..ada juga award ye....alahaiii

    teruja plak dapat award nih....

    mesra?...teman nih idok le mesra mana sgt......huhuhuhuhu

    pe² TQ byk2....

    ReplyDelete
  7. Luth~
    TQ 4 da final year award..nnt sy tempek a.s.a.p k..
    TQ so much~

    ReplyDelete
  8. Wa'alaikumsalam Luth.
    WAH! Award ni memang KELAS la...
    Tima kasih banyak Luth.
    Tak sangka pulak yang Luth pun nak bagi KakChik award ni.
    Semoga Allah kurniakan banyak kebaikan kepada Luth lepas ni.
    Selamat bersolat Jumaat.
    KakChik terima.

    ReplyDelete
  9. aku yg mesra mesri pn bleh amek jgk ka, haha ^_^

    ReplyDelete
  10. wah.. ini bob mesra.. xdijemput pun.. ;( huhu

    ;p

    ReplyDelete
  11. Ini yg buat akak syg bangat dgn Luth...

    hihihihi :P tp masih hutang hadiah kan? sowi ye....sabau tau!

    nway, thanks for the award....

    ReplyDelete
  12. uish luth...tenkiuk2..da akhr2 thn ni dpt lak award...
    ni memg terpmpng kt blog ak la plak pas ni...
    mesraaaaa.....

    ReplyDelete
  13. kenapa blog saya tak dapat award pun :-)










    (( Renungkan )) Ke Mana Kita Mahu Pergi?
    http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com
    Forum Generasi Muda
    http://Forum1Malaysia.blogspot.com
    Pakatan Antara Parti Lawan Tidak Kekal
    http://pro-faizal.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. hah...kite dah ble amik award ni la ye...nanti kite tepek kat blog kite ye...mesreee...(ala-ala bob gitu)

    ReplyDelete
  15. uiks...segan lerw... neway..tq yea..x kn bg trophy jew? x dew ke blanjew mkn?

    ReplyDelete
  16. Huhu

    pe pe pun tq kerana bg award nih,
    aq xtau arr aq nih mesra alam hehe..
    walau blog aq down ko still bg.
    xper nnt bila blog aq dah siap aq akan bgtau ko ekk..

    Toce...toce..

    afeazd @ now at www.afeazd.com/blog

    ReplyDelete
  17. luth..akak ambil yer trofi nie..jgn mare..hehe

    ReplyDelete