Friday, March 06, 2009

Seronok la tu!

Akhirnya, doktor bagi ayah Luth keluar daripada wad 9, di Hospital Bukit Mertajam. Doktor kata, "battery" yang ayah pakai sekarang ok dan tak ada apa - apa kesan akibat kemalangan dua hari lalu.Alhamdulillah la, akhirnya ok.

Ni semua agenda Luth la bawa ayah ke hospital malam tu. Takut apa - apa jadi punya pasal, baik kita ambil langkah awal, biar kena tahan wad. Asalkan kita puas hati, keadaan ayah macam mana. Sekarang, doktor kata ok, sat lagi boleh la balik.

Lebih kurang pukul 3 ayah dibenarkan pulang. Abang ipar dan kakak Luth dah siap pegi tunggu. Luth tak payah susah susah pegi ambil. Depa yang pegi amek.

 ** Erm, teringat pulak kt arwah ayahSephia. Dulu, ayah dia pun masuk wad yang sama jugak.

14 comments:

  1. hang dok mana Luth..hang keja penfabric ka...akak ingat hang dok pulau, keja kat pulau :D


    hehe lenkali boleh ajak p makan2 kat bandar perda..apa tu..BM tomyam?kan?kan?kan?

    ReplyDelete
  2. syukurlah..moga moga sihat selalu ayah luth...akak lak yg tak berapa sihat huhuhu

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah... dah sihat tue bagus la... xpayah risau dah... =)

    ReplyDelete
  4. smoga ayah luth trus sihat dan di panjangkan umur..aminn~

    ReplyDelete
  5. Jumpa tak dengan Puan Rogayah tu? :) Glad that your dad is fine now :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. semoga ayah hg sihat selalu...

    ReplyDelete
  7. thankx all dengan doa masing2..
    semoga ayah panjang umur..

    Faizal >> tak jumpa la makcik tu

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah ayah luth sihat dan takde apa2..

    teringat ngan arwah bapak aku.

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah.. semoga ayah luth bertambah2 sihat..

    ReplyDelete
  10. moge sihat ayah luth :)
    ayah cres pon ade lemah jantung tapi lom lagik pakai bateri tu..
    dia masih bertahan..
    so cres sangatlah paham klo pape terjadi kat ayah luth..
    moge cepat sembuh yer pakcik :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram