Seronok la tu!

Akhirnya, doktor bagi ayah Luth keluar daripada wad 9, di Hospital Bukit Mertajam. Doktor kata, "battery" yang ayah pakai sekarang ok dan tak ada apa - apa kesan akibat kemalangan dua hari lalu.Alhamdulillah la, akhirnya ok.

Ni semua agenda Luth la bawa ayah ke hospital malam tu. Takut apa - apa jadi punya pasal, baik kita ambil langkah awal, biar kena tahan wad. Asalkan kita puas hati, keadaan ayah macam mana. Sekarang, doktor kata ok, sat lagi boleh la balik.

Lebih kurang pukul 3 ayah dibenarkan pulang. Abang ipar dan kakak Luth dah siap pegi tunggu. Luth tak payah susah susah pegi ambil. Depa yang pegi amek.

 ** Erm, teringat pulak kt arwah ayahSephia. Dulu, ayah dia pun masuk wad yang sama jugak.

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

14 comments:

  1. hang dok mana Luth..hang keja penfabric ka...akak ingat hang dok pulau, keja kat pulau :D


    hehe lenkali boleh ajak p makan2 kat bandar perda..apa tu..BM tomyam?kan?kan?kan?

    ReplyDelete
  2. syukurlah..moga moga sihat selalu ayah luth...akak lak yg tak berapa sihat huhuhu

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah... dah sihat tue bagus la... xpayah risau dah... =)

    ReplyDelete
  4. smoga ayah luth trus sihat dan di panjangkan umur..aminn~

    ReplyDelete
  5. Jumpa tak dengan Puan Rogayah tu? :) Glad that your dad is fine now :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. semoga ayah hg sihat selalu...

    ReplyDelete
  7. thankx all dengan doa masing2..
    semoga ayah panjang umur..

    Faizal >> tak jumpa la makcik tu

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah ayah luth sihat dan takde apa2..

    teringat ngan arwah bapak aku.

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah.. semoga ayah luth bertambah2 sihat..

    ReplyDelete
  10. moge sihat ayah luth :)
    ayah cres pon ade lemah jantung tapi lom lagik pakai bateri tu..
    dia masih bertahan..
    so cres sangatlah paham klo pape terjadi kat ayah luth..
    moge cepat sembuh yer pakcik :)

    ReplyDelete