Aku tak tahu

Bak orang kata, kalau tengah dok sakan bercinta, memang tak ingat dunia. Bila dah putus cinta, memang merana gila - gila dan kalau orang tu solo, memang best gila. Tu la manusia, bila masa tengah panas dan kering - kontang, mereka akan minta tuhan turunkan hujan dan bila hujan selalu membasahi bumi, si manusia akan meminta kepada tuhannya, lebih baik panas daripada hujan. Semua serba tak kena.

Masa bercinta memang nak rasa macam lebih baik menjadi solo, dan bila dah solo, rasa macam nak balik ke zaman bercinta. Kah kah kah, kalau difikirkan balik, memang terpehape - hape hidup manusia. Aku pon dah tak larat nak fikir benda - benda macam ni, rasa macam nak enjoy saje.

Lebih baik kita mengsibukkan diri dengan membuat perkara - perkara yang tak berfaedah dan berfaedah. Hahaha. Aku suka hidup aku sekarang walaupun kadang - kala aku rasa aku rasa tak suka hidup macam ni. Tah tak tahu.

Baik keluar bersiar - siar dihujung minggu, menghabiskan duit yang berada didalam bank, berfoya - foya bersama rakan - rakan poli dan juga mengonlinekan diri 24jam sehari itu membuatkan aku bahagia dengan hidup aku. Aku diburu dengan kenangan yang aku cipta dulu, dan sekarang ini aku cuba untuk memadamkanya!

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

23 comments:

  1. masa ada depan mata tak nak jaga...bila dah hilang baru terasa...samala kita...

    ReplyDelete
  2. mmg betul...terpaksa sibukkan diri utk melupakan kenangan silam.

    hidup mesti diteruskan!

    ReplyDelete
  3. xpela luth..
    skrg ni bljr dl kasi abis..
    nti dh keje dh cukup duit p je minang anak dara org..abis cite..
    pastu buat la cite br..hehehe...

    time la ni..enjoy n study k..

    study smart :)

    ReplyDelete
  4. hidup perlu diteruskan Luth~

    sabar lah ye?

    aku tetap akan mendoakan yang terbaik buat kamu~

    ReplyDelete
  5. Hek eleh....putus "CHENTA" la nie...

    Sabar-sabar...

    ReplyDelete
  6. biasela..manusia tak pernah nak rase puas..huhuhu

    ReplyDelete
  7. wuu. tersirat gile rasa ayat luth tuh,
    mmg kalo time bercinta semua indah,kalo dah putus? rasa dunia nie mcm dah terbalik.tak ada makna semua rasa.

    uhmm.. :)
    'entah. tak tahu nak cakap!
    org yg pernah merasai dia akan paham ape orang yg sedang merasai kesakitan itu. && orang yg tidak pernah merasai kesakitan itu, tidak akan merasai situasi yg sedang dirasai"

    ehemmmm2..

    ReplyDelete
  8. salam luth..takpe..pelan2 kayuh k..he8..
    selagi boleh handle..insyaAllah..moga bertemu dengan insan yang betul2 boleh membahagiakan..InsyaAllah.

    ReplyDelete
  9. relekkkkkkkkk...
    hero kena maintain beb

    kumbang bukan sekoq...
    oppss silap...

    kat Penang
    tu stok melambakkkk

    ReplyDelete
  10. bozzo > itu dulu, ini sekarang.

    Kak ixora > memang nak bzkan diri. sampai tutup henset. hehehehe

    ReplyDelete
  11. uhuk2.. tp semua org perlu menchentai dan dichentai kan?
    heee (^_^)v

    ReplyDelete
  12. Kak Zai > Nak kawen lambat lagi la kak..

    Zara >> memang aku tengah sabar dan akan sabar

    ReplyDelete
  13. Dady Cool >> bukanya diputuskan, tapi memutuskan!

    Naniey >> betol tu, mcm mana la nak puas

    ReplyDelete
  14. babymiLosh >> memang kita perlu dicintai dan mencintai. tapi sekarang cukupla ada orang menyayangi kita

    ReplyDelete
  15. Dekatkan diri dgn Allah...

    itu jln TERBAIK...

    guna masa yg ada dengan memuhasabah diri.....

    ReplyDelete
  16. salam dik...alhamdulillah adik masih berada dalam keadaan yg waras walaupun dalam keadaan yg mungkin memaksa adik utk bersedihh...takpe dik ,itu tandannya Allah sayangkan adik luth nie.sbb??? sbb dia uji adik dgn kehadiran org yg tak sesuai dgn adik....semoga bila adik jumpa ngan org yg sesuai adik akan lebih menghargai sesebuah perhubungan itu dgn jalan yg baik...mungkin bagi kita sesuatu itu terbaik buat kita,tapi Allah yg lebih mengetahuinya...berdoalah dik...akak tau adik baik,sure Allah nak kasik jodoh yg sesuai dgn kebaikan adik....org macam cik A ke...he..he..akak suka ngan dia..hope adalah ehem ehm adik ngan dia...carilah org yg betul 2menyayangi kita,bukan kita yg beriya2 menyayangi org itu...insyaAllah semua kesedihan akan berakhir...Allah sengaja turunkan hujan,kerana DIA nak hadiahkan kita pelangi...fikirlah secara positif adikku luth...jgn risau semua org kat sini sygkan luth...yg pasti akak sygkan adik akak nie!!!k,take care..doa bebanyakkk ek..wassalam,...

    ReplyDelete
  17. teruskan berusaha......

    tp, buat masa skrg... rileks2 dulu... enjoy ngn kawan2... :)

    ReplyDelete