Thursday, May 28, 2009

Selamat hari tua!

Aduhai, entry ni patut di postkan pada 25hb yang lepas. Tapi masa tu Luth amat - amat sibuk dan tak sempat nak buat spesial entry. Ehem, selamat ulang tahun kelahiran kakakku, Latifah Suib yang mana telah berganjak masuk 25 tahun pada tahun ini.

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki yer. Nanti dapat gaji boleh la belanja orang makan! hehe.. Walaupun anda dah 25 tahun, tapi anda tak dapat nak ambik tin biskut kat atas almari. Adikmu yang muda ini jer yang tolong ambikkan tin biskut tersebut. Dulu masa kecik - kecik bukan main kerek gelakkan orang, tak dapat nak ambik duit belanja sekolah yang mak letak atas peti ais. Ha, sekarang ni dah terbalik pulak!

Selamat hari tua!

19 comments:

  1. haha
    smpt lg perli....
    slmt hari lahir kak pah

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir untuk kakak Luth..moga sentiasa mendapat keberkatan dari Allah

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir juga even lambat...layan...

    ReplyDelete
  4. happy belated besday to kakak Luth.
    Moga success dalam apa jua lapangan.

    ReplyDelete
  5. hepi belated besday to Kakak Luth, Latifah.

    Semoga Luth kurangkan buli2 kakak dia..heheh

    ReplyDelete
  6. hehehe..ucap selamat kat kak luth tu..hehehe

    ReplyDelete
  7. wah bagusnye.. dedicate kan entry utk besday kakak..
    hehehe..

    hepi belated besday kpd kakak Luth..

    ReplyDelete
  8. Hepi Belated Bday kakak Luth yang tomei...
    :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir kakakku....

    "kakakku masih muda remaja lagi..."

    ReplyDelete
  10. happy belated besday tuk kakak luth..
    comey akak nya .

    ReplyDelete
  11. dek kerana sifat semulajadi aku yang tak boleh melihat ciptaan tuhan yang comel2 n cute

    aku nak ucapkan gak hepi belated brthday untuk akak ko

    hehe...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram