Monday, August 17, 2009

SERIUS, susah gila nak cari awek yang SOLO

Ini kenyataan benar dan fakta! Setelah beberapa lama aku berkeadaan begini, aku cuba untuk mencari layang - layang kepunyaan aku yang terputus talinya. Semua orang cakap kat aku, "Ala, patah tumbuh hilang berganti" tapi ingat senang ke nak tunggu benda yang patah tu tumbuh balik? Makan masa wooo.. So, aku cuba untuk "menumbuhkan" benda yang patah tu.

Pada masa ni, aku tak pikir pon nak mencari "hubungan intim" dan "hubungan serius" macam yang dulu - dulu. Aku hanya nakkan somebody yang sama macam aku. Tak terikat dengan mana - mana pihak yang ketiga. Kalau family tu tak termasuk la

Jujurnya, kebanyakkan kawan perempuan yang aku ada semuanya tak solo. Semuanya MOLO. Single but NOT AVAIABLE. Hahaha. Mana la pegi awek - awek yang solo dimuka bumi Malaysia ni? Kemanakah korang pergi? Hahaha!

Topik ni aku ada sembang dengan seorang teman blogger yang aku jumpa, JulietAnna Sabtu lepas. Dia pun telah mengakui kebenaran kenyataan ini. Tula, aku pon bertanya pada dia "Anna, kawan - kawan u pun semua dah berpunya eh? Classmate, roomate, UITM-mate pun takde ke yang solo untuk saya?" dalam nada gurauan. Haha. Jawapannya TIDAK ADA.

Aku pelik. Tapi, ada la juga dikalangan perempuan - perempuan yang MOLO tersebut mengaku SOLO. Dan ada dikalangan mereka yang terus sebut dirinya SOLO apabila lelaki kacak, berkereta besar, bergaya dan juga menarik bertanya tentang status mereka. Oh S**it! Apa jenis perempuan macam ni.

P/S: Lebih sedap teman tapi mesra!

55 comments:

  1. oh, ada chance la nak cari layang - layang baru! hikhik

    ReplyDelete
  2. susah ke nak cari???

    memang betol pon susah nk cari yang solo skrg ni...

    kalo ada pon mungkin tak berkenan kat hati, bila ada yg berkenan dh ada yg punya...

    haihhh.....

    **masih solo.....

    =P

    ReplyDelete
  3. xde ek yg solo?
    huhu...mybe ade tp x brape nk available :D

    ReplyDelete
  4. aiyaaa kene carik nie mungkin ada gadis2 yg tersembunyi..hihi insyaallah kalo jodoh tak kemana :p

    ReplyDelete
  5. laki pon ape kurangnyer.. ssh gak nak jumpe yg solo pe??? huhuhu

    ReplyDelete
  6. ada ja yg solo..just x jmp g kot...kwn sy ada yg solo...

    ReplyDelete
  7. salam luth..,

    lawaklah awak nie... percayalah..ada ramai wanita diluar sana yang masih menanti sang arjuna seperti awak usha mereka . Tinggal lagi mereka mahu tapi maluuuu... hehe

    note : pastikan bila dah dapat , tali tuh disimpul mati , agar layang2 takkan terbang bebas lagi .

    ReplyDelete
  8. lerk. tak jugak. aku solo aje. hahahaha.
    kadang2, ada yang dah jadi isteri orang pun ngaku solo. kuikuikui

    ReplyDelete
  9. ohhhoooohhooiii...eh...ade..sape ckp takde..ramai taw..kawan2 ain pn ramai yg solo..dont wory..kita semua diciptakan berpasangan.. =)

    ReplyDelete
  10. salam lthfie..

    aiyak, ade jdoh ade la..
    (buka topik ni, kmu akn mendapati bhwa ramai yg minat kamu);p

    ReplyDelete
  11. selagi aku tak kawen, aku soloh la hahaha lagi terang lagi bersoloh!

    ReplyDelete
  12. luth memilih sgt kot??
    **ade certain gurl lebih suke mention solo but not available even they are not cuz...lum sedia utk sbrg r/ship..")

    ReplyDelete
  13. haih...saya pun solo...susah nak cari lelaki yg single and available skrg nie...ada yg mengaku solo tp kt blkg dah ada awek takpun dah berbini...hu hu hu

    ReplyDelete
  14. hehehe.. t mai la awek sowg.. xyah d`tggu2..hehe

    ReplyDelete
  15. x pe lut lama2 ada la...
    kalu da jodoh x kemana..hu3
    aq pown x de awek gak...tp x ksah sgat...he3 sng cket...

    time tgu tue apa kta men lu lyang2 wakaka..

    ReplyDelete
  16. nk cari bini jangan tangkap muat je...kene cari yg elok2x ;)

    ReplyDelete
  17. skrg ni ada gak solo tp dah ditebuk tupai..so pndai2 lah pilih ye bro..tu la kenyataan pmpn zaman skrg..aku xckp pmpn zaman skrg sume jht2

    ReplyDelete
  18. yer saya sangat bersetuju dengan kenyataan tersebut,,teman tapi mesra memang sangat sedap!

    ReplyDelete
  19. s'lg ak x kawen , s'lg itu lh ak solo ... hahaha ...

    best jd single , bebas jerk nk wat per ... huhuhu

    teman tp mesra ??? rmi kotttttt ??? hahaha

    ReplyDelete
  20. hihi
    ade tuh yg soLo..
    cari ah smpay lebam..
    :D

    ReplyDelete
  21. alahai yang, tu maknanya fee akan dapat yg lebih baik la tuh..

    yg solo dan yang comei2x dan yang SOLO...

    hohu~

    amin.

    ReplyDelete
  22. Ahak! tue la pasai ari tu aku ajak hang ikut aku hang takmau...
    kot2 da yang tersangkut ke,tercakuk ker,terbelit ke..kira jadik la erkk....

    ReplyDelete
  23. Nanti ikut aku p bainun..
    tp jgn lebey2,pelan2 kayuh naaaaa..
    blia nak p jmpa pak omara neh???!
    hang tui laa...dah dkat nak posa neh wei..

    ReplyDelete
  24. sebenarnya lagi susah nak carik pakwe yg SOLO...
    aduiiii... (-_-")

    ReplyDelete
  25. Kadang - kadang Allah sembunyikan matahari.. Dia datangkan petir Dan kilat.. Kita menangis Dan tertanya-tanya, Kemana hilangnya sinar.. Rupa - rupanya.. Allah nak hadiahkan Kita pelangi...

    Dan pelangi itu akan menjadi sesuatu pemndgn yag terindah seandainye kita bersabar menantinya....

    ReplyDelete
  26. patutlaa aku takde aweks lagi smpai laa ni...
    lol..

    ReplyDelete
  27. luth..jom pi cari sama2..nak pi cari ajak aku tau..susah la nak cari pompuan solo..betul2..tak tau la..kalo solo pun jual mahal jer..nak ajak sembang pun susah..geram2..hu3

    ReplyDelete
  28. hahaha..
    hey..
    i pun solo lagi la..
    solo molo polo..

    hehehehe..
    kat mktb i ramai yang solo lg..
    nak ke?
    =P

    ReplyDelete
  29. ada je solo sbrnye...cuma kdg2 yg solo ni malu nak bg tau yg die suke dekat lelaki...

    jadi kalu ko suka ko kene bg hint cepat...nnt melepas...

    ReplyDelete
  30. huhuu....aku suke topik ni...mmg susah zaman skang nak crik awek solo...wlupon dorang lg ramai dari laki...pelikkan? ...renugkan la ape sebabnye....~~

    ReplyDelete
  31. bro, actually ramai jek yg single,
    diorang ngaku solo sbb nk tgk ko siyes
    ke tak jek.

    jejaka berpengalaman kukuh

    ReplyDelete
  32. insyallah..luth.. klu dah jodoh.. ngan sendri nya yg solo tu akan keluar dan pergi ke luth

    ReplyDelete
  33. hola..
    konichiwa..idnt noe why but im very interest ngan entry u yang nhe..mb becoz u nie guy n u wrote about to find gurl y solo kowt..hmmmm..actualy gurl dh serik kowt..
    i got experience k..my bf aka my 1st luv over nyte ngn gurl laen at my besday nite..totally suck...boy will be boy's..bt advice 2 u..syukur ler ngan per y kita ader..now..i enjoy ngan my fren..never think about bf dah...sangat syiok...huhu..
    bnyk nyer bebel...view my blog n folow sekali tau..www.akukay.blogspot.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram