Thursday, September 18, 2008

Jom masuk pertandingan NAMAKAN PROTON MPV!

Betul ke yang ini? Inikah proton MPV yang bakal lahir?
Tu dia.. kan dah kantoi..
Dalam web site rasmi proton, www.proton.com, ada satu pertandingan yang ditawarkan kepada rakyat Malaysia, iaitu NAMAKAN PROTON MPV.. Pertandingan nih bermula pada jam 3:00 petang 8hb. September 2008 hingga 11:59 malam 30hb. September 2008! Wah.. ada masa lagi nih.. Sekarang baru 18 hb September.. Ada masa lagi nak fikirkan nama yang sesuai untuk si MPV proton nih..

Luth tertarik la dengan pertandingan nih.. Nak taw tak apa hadiah untuk pertandingan nih?
hadiahnya ialah sebuah kereta proton MPV!!! WA... sape tak nak hadiah kereta?? Gua mau jugak..


P/s; Actually, pertandingan nih dah lama dah.. Lupa lak Luth nak reviu dan promot pada member2 suma.. Aseh.. Lupa la..

2 comments:

  1. aku namakan dia ber uang

    sebab

    utk org yang ada wang

    dan sebab dia be-ruang luas

    ok?bole menang?

    ReplyDelete
  2. hahaha..abg razip kena isi form dulu eh..
    kalau abg jawap kat sini, nanti aku yang akan anta jawapan tuh..

    aku tarok nama aku ar..

    ber-uang?

    asal tak tarok bear teros? haha..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram