Jom masuk pertandingan NAMAKAN PROTON MPV!

Betul ke yang ini? Inikah proton MPV yang bakal lahir?
Tu dia.. kan dah kantoi..
Dalam web site rasmi proton, www.proton.com, ada satu pertandingan yang ditawarkan kepada rakyat Malaysia, iaitu NAMAKAN PROTON MPV.. Pertandingan nih bermula pada jam 3:00 petang 8hb. September 2008 hingga 11:59 malam 30hb. September 2008! Wah.. ada masa lagi nih.. Sekarang baru 18 hb September.. Ada masa lagi nak fikirkan nama yang sesuai untuk si MPV proton nih..

Luth tertarik la dengan pertandingan nih.. Nak taw tak apa hadiah untuk pertandingan nih?
hadiahnya ialah sebuah kereta proton MPV!!! WA... sape tak nak hadiah kereta?? Gua mau jugak..


P/s; Actually, pertandingan nih dah lama dah.. Lupa lak Luth nak reviu dan promot pada member2 suma.. Aseh.. Lupa la..

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

2 comments:

  1. aku namakan dia ber uang

    sebab

    utk org yang ada wang

    dan sebab dia be-ruang luas

    ok?bole menang?

    ReplyDelete
  2. hahaha..abg razip kena isi form dulu eh..
    kalau abg jawap kat sini, nanti aku yang akan anta jawapan tuh..

    aku tarok nama aku ar..

    ber-uang?

    asal tak tarok bear teros? haha..

    ReplyDelete