Monday, December 29, 2008

Hayatilah Maal Hijrah 1430

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, dapat juga Luth bernafas dan syukur masih hidup ditahun baru ini, melangkah setapak lagi iaitu tahun 1430 H.

Apa yang dah lepas pada 1429H akan menjadi sejarah yang paling bermakna dalam hidup Luth, suka duka, tawa riang serta cucuran air mata menjadi pengajaran serta perangsang untuk kita meneruskan kehidupan yang tidak tahu dimana penghujungnya.

1430H diraikan dengan penuh istimewa tahun ini. Kunjungan daripada Tuan Yang Terutama Yang di Pertuan Negeri (TYT) Pulau Pinang, TYT Tun Dato' Seri Utama (Dr.) Haji Abdul Rahman bin Haji Abbas meraikan tahun baru hijrah di masjid Taman Guar Perahu, kediaman Luth.

Sayang sekali, Luth tak dapat menghadiri majlis tersebut dan hanya dapat membaca doa akhir dan awal tahun bersama - sama mak dan adik perempuan dihadapan televisyen serta mengaminkan doa yang dibaca oleh Imam Besar Masjid Negara tadi.Sampai je rumah, dah maghrib

Tak ada apa yang nak dikata, semoga kemasukan tahun baru ini akan membawa lebih makna, peningkatan rezki dan percambahan ilmu kepada Luth dan keluarga. Semoga apa yang dirancang pada tahun ini, akan menjadi kenyataan.


Pss : Kalau korang nak amek kad tu, leh jugak. Luth sentiasa memberi..

18 comments:

  1. Salam Maal Hijrah utk Luth sekeluarga.

    Semoga apa yg di cita di makbulkan oleh Nya....

    ReplyDelete
  2. selamat thn baru. smg thn ini lebih baik..owez fren we r!hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut Ma'al Hijrah..Semoga kita sentiasa diberkati Allah..

    Thanks for the card.

    ReplyDelete
  4. salam maal hijrah ye Luth... moga tahun ini mdpt kberkatan dariNya, amin..

    thanks.. nice card... sempat jugak buat kad.. ngeh ngeh ngeh...

    ReplyDelete
  5. yana nak amik gak card tuh..
    ngeh ~~

    btw,,lawo layout..
    dia kaler putih + purple..
    kite kaler itam + purple.. =]

    ReplyDelete
  6. Salam Maal Hijrah Luth.
    Terima kasih kadnya.
    Moga semakin kreatif selepas ini.
    Wah... layout berubah lagi!

    ReplyDelete
  7. salam maal hijrah dan selamat thn baru luth. Semoga thun bru ni membwa sinar yg bahagia

    ReplyDelete
  8. Salam Hijrah.
    Header banner bru nampak??
    template pon tukar karer pepel lagi...hehe

    ReplyDelete
  9. salam maal hijrah 1430 dari dak yanie

    (^_^)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram