2009 - Tahun Penuh Cabaran

Ramai orang kata, memang tahun 2009 merupakan tahun yang amat mencabar bagi kita semua. Luth tak nafikan kenyataan tersebut.

Kenangan 2008 yang amat manis dan pahit merupakan sokongan bagi kita untuk meneruskan kehidupan yang amat mencabar pada tahun ini. Tahun ini merupakan tahun yang terpedih dalam hidup Luth setelah 20 tahun hidup dimuka bumi ini.

Pelbagai dugaan yang dihadapi, walaupun kita baru sahaja menempuh bulan yang ketiga dalam tahun ini, ia membuatkan Luth berasa amat pedih dan kesabaran teruji.

Semoga "perkara buruk" yang dicanang oleh semua orang mengenai tahun 2009 tak menjadi realiti dan hanya ramalan semata - mata.

* Aku kuat dengan lagu ini. 

Luth Textile

Many friend call me "Luth Textile" because of my experience working at Textile Department, Kamdar Bkt Mertajam Visit My Blog : http://luthtextile.com

8 comments:

  1. l.u.t.h

    happy3x

    ^_^

    =))

    ^_*

    sabar3x

    (",)

    -yaya =P

    ReplyDelete
  2. luth....

    jangan sedey2 sayang....

    aduyai...

    kamu ada kamu kan....

    hehe...

    ReplyDelete
  3. aku suka gila lagu tuuuuuuuuuu
    dulu aku macam dlm lagu tu lah.
    tapi lama2,segalanya jadi ok..
    cume mmg makan hatilah mula2..
    takpe luth..susah macmne pun 2009 ni..u can lah luth!!:)

    ReplyDelete
  4. apa pun luth.. byk2 bersabar dan tabah menghadapi segala dugaan ya luth

    ReplyDelete
  5. Salam..

    memang banyak dugaan...

    ReplyDelete
  6. life must go on...
    just strive for the best je aarr...

    ReplyDelete