Friday, March 20, 2009

2009 - Tahun Penuh Cabaran

Ramai orang kata, memang tahun 2009 merupakan tahun yang amat mencabar bagi kita semua. Luth tak nafikan kenyataan tersebut.

Kenangan 2008 yang amat manis dan pahit merupakan sokongan bagi kita untuk meneruskan kehidupan yang amat mencabar pada tahun ini. Tahun ini merupakan tahun yang terpedih dalam hidup Luth setelah 20 tahun hidup dimuka bumi ini.

Pelbagai dugaan yang dihadapi, walaupun kita baru sahaja menempuh bulan yang ketiga dalam tahun ini, ia membuatkan Luth berasa amat pedih dan kesabaran teruji.

Semoga "perkara buruk" yang dicanang oleh semua orang mengenai tahun 2009 tak menjadi realiti dan hanya ramalan semata - mata.

* Aku kuat dengan lagu ini. 

8 comments:

  1. l.u.t.h

    happy3x

    ^_^

    =))

    ^_*

    sabar3x

    (",)

    -yaya =P

    ReplyDelete
  2. luth....

    jangan sedey2 sayang....

    aduyai...

    kamu ada kamu kan....

    hehe...

    ReplyDelete
  3. aku suka gila lagu tuuuuuuuuuu
    dulu aku macam dlm lagu tu lah.
    tapi lama2,segalanya jadi ok..
    cume mmg makan hatilah mula2..
    takpe luth..susah macmne pun 2009 ni..u can lah luth!!:)

    ReplyDelete
  4. apa pun luth.. byk2 bersabar dan tabah menghadapi segala dugaan ya luth

    ReplyDelete
  5. Salam..

    memang banyak dugaan...

    ReplyDelete
  6. life must go on...
    just strive for the best je aarr...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram