Wednesday, May 13, 2009

SSeeelllaaammmaatt Haarrii Iiibbbuuuu!!!

Aduhai, dah lewat dah posting ni. Dah berapa hari dah lepas, sambutan Hari Ibu peringkat dunia. Hahaha.. Hari ni dah 13 Mei, dah lewat 3 hari daripada hampa - hampa semua buat posting pasal hari ibu.

Ok, Luth nak ucapkan selamat hari ibu, selamat hari emak, selamat hari ummi dan apa sahaja panggilan untuk semua insan yang sudah berkahwin, dan mempunyai anak. Kepada anda yang dah berkahwin tu, dan tak ada anak, ucapan selamat hari ibu ni bukanlah untuk anda ok?

Dan juga kepada kapel - kapel yang menggunakan nama panggilan Mama - Papa, eeee... seriusly aku geli geleman dengan panggilan sedemikian, dan ucapan tersebut bukan untuk anda.

Gambar diatas ialah ibundaku dan mak Luth yang mana tengah memotong kek yang diberikan oleh anaknya. Haha. Kek yang simple dan kecik je mak. Harap mak tak kisah. Mungikn mak Luth membaca posting kali ni, sebab tahun ni, dia dah pandai nak bukak internet dan melayari laman sesawang. Wah wah, dah maju mak zaman sekarang yer!

Ok la mak, terima kasih kerana membela kami dan terima kasih kerana MELAHIRkan kami. Tanpa anda, siapalah kami dimuka bumi ini. Terima kasih mak! Kepada anda yang mana ada mak lagi, hargailah mereka, dan kepada anda yang mana dah tak ada mak, sedekahlah doa dan al - fatihah untuknya. Doa anak yang soleh akan dapat membantu dia disana. Jangan sedih - sedih ok, hidup kena diteruskan.

P/s: Mood sibuk akan mula dinyalakan tak lama lagi. Praktikal dah nak abes dan report final dah nak buat.
P/ss: Selamat bercuti kepada yang bercuti
P/sss: Letih siot.

14 comments:

  1. ibu luth ni salah sorang ibu yg bertuah kat dunia ni kerana ada anak yg baik macam luth :).

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram