Ulangtahun perkahwinan kali kedua!

Alhamdulillah, masuk je 16hb Mei bermakna dah dua tahun aku berkahwin. Cepat masa berlalu, cepat lagi kehidupan berlalu hari demi hari. Yang penting, setiap hari bersama dengan insan yang tersayang.
Semua pasangan didunia ni nak akhiri hubungan dengan perkahwinan tapi tak semua orang tahu alam perkahwinan merupakan satu masa yang sangat mencabar bagi semua.  Masing - masing ada tahap cabarannya. 

Sabar

Perkahwinan yang terbina 2 tahun lepas memang mencabar dan memerlukan kesabaran yang tinggi. Ramai orang cakap dan pesan dari awal - awal kahwin lagi, gelak dan seronoklah puas - puas masa jadi Raja Sehari. Lepas tu tahu la hidup turun naik berumahtangga.


Anak hadiah ulangtahun kedua yang terbaik

Alhamdulillah, rezeki untuk ada anak cepat. Lepas kahwin 1 tahun lebih terus dikurniakan anak. Akan aku jaga tanggungjawab terbesar ini, selain isteri.

Luthfi Suib

Abah Rizqi. 30 Tahun. Seorang yang minat menulis dan mengembara. Dah banyak sangat tulis blog, berpindah randah dari Wordpress ke Tumblr dan kembali ke Blogger. Saya suka menulis tentang kehidupan, berkongsi pengalaman dan lain-lain lagi.

1 comment:

  1. […] kelahiran Mekna disambut dengan gembira sebab ada Rizqi dan tak boleh lupa ulangtahun perkahwinan kami yang kedua pun ceria dan sangat bermakna sebab ada Rizqi. Semua best lah sebab ada […]

    ReplyDelete