Wednesday, May 31, 2017

Ulangtahun perkahwinan kali kedua!

Alhamdulillah, masuk je 16hb Mei bermakna dah dua tahun aku berkahwin. Cepat masa berlalu, cepat lagi kehidupan berlalu hari demi hari. Yang penting, setiap hari bersama dengan insan yang tersayang.
Semua pasangan didunia ni nak akhiri hubungan dengan perkahwinan tapi tak semua orang tahu alam perkahwinan merupakan satu masa yang sangat mencabar bagi semua.  Masing - masing ada tahap cabarannya. 

Sabar

Perkahwinan yang terbina 2 tahun lepas memang mencabar dan memerlukan kesabaran yang tinggi. Ramai orang cakap dan pesan dari awal - awal kahwin lagi, gelak dan seronoklah puas - puas masa jadi Raja Sehari. Lepas tu tahu la hidup turun naik berumahtangga.


Anak hadiah ulangtahun kedua yang terbaik

Alhamdulillah, rezeki untuk ada anak cepat. Lepas kahwin 1 tahun lebih terus dikurniakan anak. Akan aku jaga tanggungjawab terbesar ini, selain isteri.

1 comment:

  1. […] kelahiran Mekna disambut dengan gembira sebab ada Rizqi dan tak boleh lupa ulangtahun perkahwinan kami yang kedua pun ceria dan sangat bermakna sebab ada Rizqi. Semua best lah sebab ada […]

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram