Sunday, June 21, 2009

Selamat Bertunang Cik Eyza!

Ini merupakan salah satu gambar yang dipinta oleh Cik Eyza yang mana dah lama suruh edit gambar tunangnya. Dah lama dah dia bagi, cuma masa ni baru je dapat nak publishkan. Enjoy the picture. Orang kalau dah cantik, gambar edit sikit - sikit pun dah cukup. Cik Eyza ni anak mami Penang. Comel gitu..

 
  
  
  
 
Selamat bertunang kepada Cik Eyza, semoga dapat kejinjang pelamin dengan cepat dan cepatla dapat makan nasi minyak. Nanti dah kenduri tu, jemputla kami kat sini.

4 comments:

  1. wahhh...luth sudah mengedit gambar ku...thanks yer luth...kena blanja men bowling la ceni...sbg upah kn....hehehe!!

    ehh...pembetulan ckit yer...me bkn anak mami taw...asal je penang tp xde mix mami ler...sbb 2 idung x mancung...muahahaha!!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Comments

Recent

Bottom Ad [Post Page]

Contact Form

Name

Email *

Message *

Labels

Full width home advertisement

Keep Traveling

Featured Grid Widget

Travel everywhere!

Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi

Advertisement

ABOUT ME

I could look back at my life and get a good story out of it. It's a picture of somebody trying to figure things out.

Post Page Advertisement [Top]

Advertisement

Follow Me On Instagram